Služby
Vykonávame komplexné daňové poradenstvo s maximálnou diskrétnosťou a individuálnym prístupom. Zabezpečujeme všetko od daňovej optimalizácie, plánovania daní či registrácie DPH až po prípravu a podanie daňových priznaní. Neustále sledujeme aktuálnu legislatívu a vieme rýchlo reagovať na zmeny.
Zabezpečujeme vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva a daňovej evidencie. Kontrolujeme správnosť odovzdaných dokladov, pripravujeme ročné účtovné závierky a pravidelne informujeme klientov o ich účtovnom stave.
Vedieme pravidelnú mzdovú agendu, spracúvame mesačné výkazy pre štátne inštitúcie. Zabezpečujeme personalistiku, najmä pracovné zmluvy, evidenciu v poisťovniach, výplatné pásky či odborné poradenstvo v mzdovej a personálnej oblasti.
Poskytujeme poradenstvo pre začínajúcich podnikateľov. Pomôžeme vám so založením základných obchodných spoločností, ale aj zorientovať sa vo veľkom množstve právnych predpisov.
Daňové poradenstvo
Daňové poradenstvo v písomnej podobe (stanovisko daňového poradcu), vo forme online konzultácie alebo osobnej konzultácie. Naši skúsení daňoví poradcovia Ing. Matúš Nemček a Ing. Lukáš Kulifaj zabezpečujú pružné daňové poradenstvo a služby, ktoré sú šité na mieru vašim konkrétnym potrebám s cieľom zvyšovať hodnotu vášho podnikania.
Sme spoľahlivým partnerom pre plnenie každodenných daňových povinností v súlade s aktuálnymi požiadavkami daňovej a odvodovej legislatívy. Naše výrazné skúsenosti v oblasti riadenia daňových rizík a daňového plánovania využívame pri riešení komplexných úloh súvisiacich s rozvojom vášho podnikania. Medzinárodné podnikateľské aktivity prinášajú zaujímavé príležitosti, no zároveň nesú so sebou zvýšené finančné a daňové riziká. Pomáhame vám správne vyvážiť tieto príležitosti a riziká, aby ste mohli naplniť svoje ambície v medzinárodnom podnikaní. Dokážeme posúdiť vašu situáciu z tuzemského aj zahraničného pohľadu a vždy poskytujeme daňové poradenstvo s ohľadom na špecifické znaky Vášho odvetvia.
Čo pre Vás daňový poradca môže urobiť?
Poradí pri zakladaní spoločnosti, pri najdôležitejších formalitách, pri základoch účtovania a administratívnej organizácii firmy. Pozná zákony a pre klienta hľadá optimálne riešenie z hľadiska platenia daní.
Dokáže pripraviť daňové priznanie podľa účtovných podkladov. V prípade potreby sa stará o celú účtovnú a daňovú agendu. Môže preveriť daňovú agendu, ktorú spracovala iná osoba. Ponúka profesionálnu pomoc v súvislosti s reštrukturalizáciou podniku. Zastupuje klienta pri daňových kontrolách.
Poradca analyzuje možnosti, riziká a pomôže klientovi pri výbere najlepšej alternatívy, aby sa vyhol sporom so správcom dane. Daňovou analýzou je možné dôkladne zvážiť dôsledky na firmu a financie.
Poradca vie pomôcť klientovi v daňových súdnych sporoch. Analyzuje obdobné prípady, pozná už vydané súdne rozhodnutia. Svoj postup môže konzultovať s právnikmi a inými daňovými poradcami.
Je to legálna stratégia uplatnenia možností zníženia daňovej záťaže a daňových povinností podniku. Daňový poradca navrhuje optimalizáciu nákladov, resp. postupov v medziach platnej legislatívy.
Poradca je v zmysle zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora oprávnenou osobou. Vie zabezpečiť registráciu do registra partnerov verejného sektora
Typy poradenstva
Konzultácia
Klienti si sami stanovujú tematický obsah osobnej konzultácie. Počas osobného stretnutia alebo online konferenčného hovoru má klient zaručený individuálny prístup a odpovede od poradcu týkajúce sa podnikateľských otázok, ktoré predtým položil. Klient má možnosť zaslať svoje otázky poradcovi vopred. Osobná konzultácia zahrňuje diskusiu na témy, ktoré si klient zvolil, a otázky, ktoré položil. V rámci konzultácie nie je poskytovaný žiadny písomný výstup.
CENA za konzultáciu je 50 eur + DPH za každých začatých 30 minút.
Samostatne si účtujeme stratu času v prípade osobnej konzultácie po dobu trvania prepravy a kilometrovné vo výške 0,40 € / km + DPH.
Stanovisko
V prípade potreby poskytneme klientovi písomný výstup resp. stanovisko daňového poradcu na konkrétne otázky. Cena za vypracovanie stanoviska sa určuje individuálne v závislosti od zložitosti témy, časovej náročnosti a je dohodnutá vopred na základe odsúhlasenej cenovej ponuky.
Účtovníctvo podvojné a jednoduché
Zabezpečujeme vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva a daňovej evidencie. Kontroluje správnosť odovzdaných dokladov, pripravujeme ročné účtovné závierky a pravidelne informuje klientov o ich účtovnom stave.
Vypracovanie daňových priznaní
V kontexte neustále sa meniacej daňovej legislatívy sa stáva kritickým aspektom poskytovanie služieb v oblasti daní a schopnosť udržať si aktuálny prehľad o daňových reformách. Analýza toho, ktoré položky vstupujú do základu dane a ktoré sú odpočítateľné, vyžaduje hlboké pochopenie daňových predpisov. Aj malá nepozornosť voči zmene v zákone sa môže negatívne prejaviť vo výslednom daňovom priznaní a mať potenciálne závažné dôsledky.
Náš tím ponúka službu vypracovania, kontroly a kalkulácie dane a daňových priznaní pre právnické aj fyzické osoby. Cieľom prípravy daňového priznania je nielen jeho technická správnosť, ale aj oboznámenie klientov s potenciálnymi daňovými rizikami a alternatívnymi prístupmi. Týmto spôsobom získavajú klienti podrobný prehľad o dôležitých daňových aspektoch, ktoré si vyžadujú ich pozornosť.
Navyše, poskytujeme klientom správu s identifikovanými pripočítateľnými a odpočítateľnými položkami, spolu s výpočtom očakávanej dane a preddavkov. S našimi 30-ročnými skúsenosťami a prístupom prispôsobeným jedinečným potrebám každého klienta sme úzko spolupracovali s klientmi z rôznych odvetví. Naši daňoví experti pravidelne sledujú daňové novinky a zabezpečujú, že všetky relevantné zmeny sa úspešne zahrnú do procesu zostavenia daňového priznania.
Mzdy a personalistika
Naša ponuka komplexných služieb v oblasti miezd je zameraná na splnenie vašich
očakávaní v plnom rozsahu zodpovednosti, dodržiavania právnych predpisov,
zabezpečenia najvyššej úrovne bezpečnosti a podpory vašich zamestnancov.
- Výpočet miezd, odvodov a zrážok zo mzdy zamestnancov
- Archivácia mzdovej agendy
- Dodanie výplatných pások a iných relevantných dokumentov
- Príprava všetkých výkazov do Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní
- Príprava prehľadov pre finančnú správu
- Príprava štatistických reportov pre Štatistický úrad
- Príprava reportov podľa potrieb manažmentu
- Ročné zúčtovanie daní
- Správa nových/odchádzajúcich zamestnancov (prihlásenie/odhlásenie do SP,
evidenčný list dôchodkového poistenia, potvrdenie o zdaniteľných príjmoch,
zápočtový list) - Vystavenie potvrdení zamestnancom na rôzne účely
- Výpočet a správa odmien a bonusov podľa poskytnutých podkladov
- Daňové a pracovnoprávne poradenstvo
- Daňové poradenstvo týkajúce sa zdaňovania nepeňažných príjmov a
sociálneho zabezpečenia: daň z príjmov FO, sociálne a zdravotné poistenie,
služby pre nerezidentov - Spracovanie písomných stanovísk k zložitejším daňovým otázkam týkajúcim
sa miezd
- vypracovanie vnútropodnikových smerníc a postupov
- vypracovanie stanovísk k špecifickým pracovnoprávnym otázkam a i.
- Pracovná zmluva
- Dohoda o vykonaní práce
- Dohoda o pracovnej činnosti
- Dohoda o brigádnickej práci študenta
- Ukončenie pracovného pomeru
- zodpovednosť za škodu a dohody o hmotnej zodpovednosti a i.
- Zastupovanie v komunikácii s miestnymi úradmi (SP, ZP, DÚ)
- Zastúpime vás počas daňovej kontroly, kontroly Inšpektorátu práce, kontroly
zo Sociálnej alebo zdravotnej poisťovne